Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Jak wybrać najlepszą nazwę dla firmy działającej w branży nieruchomości?

Każdy inwestor chcący działać w branży nieruchomości dochodzi po pewnym czasie do momentu założenia własnej firmy. Ugruntowanie swojego działania w formie firmy da Ci ochronę prawną oraz możliwość budowania konkretnej marki na rynku. W tym artykule dowiesz się jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy, która pozwoli ci stworzyć fundamenty pod wartościową markę na rynku nieruchomości.

Myślę, że inwestorzy poświęcają za mało czasu na zaprojektowanie odpowiedniej nazwy dla swojego przedsięwzięcia. Bardzo ważne jest by zastanowić się nad marką, która odpowiednio przedstawi wizję, klimat i reputację firmy. Nie zrozum mnie źle. Wcale nie twierdzę, że firmy ze słabą nazwą mają nikłe szanse na sukces w branży albo, że przy ustalaniu swojej nazwy powinieneś brać jako przykład tylko wielkie firmy działające na rynku. Ważniejsze jest tutaj opracowanie logicznego i realistycznego planu biznesowego wraz z odpowiednim planem marketingowym.

Twoja marka będzie pierwszą rzeczą, z którą spotkają się potencjalni nabywcy lub sprzedający nieruchomości. Nie można pominąć tak ważnej rzeczy jak wybór odpowiedniej nazwy. Więc niezależnie od tego czy jesteś już zaawansowanym inwestorem na rynku czy dopiero zakładasz swoją pierwszą firmę poniżej prezentuję sprawdzone rady na znalezienie odpowiedniej nazwy dla Twojej działalności.

  • Użyj swojego nazwiska– to Ty jesteś właścicielem/ką firmy. Jesteś gwiazdą i Twoje nazwisko ma znaczenie. Pokaż je!
  • Użyj swojej lokalizacji – sprzedajesz nieruchomości w określonym mieście czy województwie? Użyj tego i zaprezentuj w swojej nazwie.
  • Użyj rymów – rymy są łatwe do wymówienia i łatwo przyswajalne przez nasz mózg. Dzięki temu łatwiej będzie zapamiętać Twoją firmę
  • Użyj terminologii branżowej – zajmujesz się flipowaniem mieszkań ? Przedstaw to w swojej nazwie. (swoją drogą stąd wziąłem nazwę na swojego bloga, głównie interesuje się flipowaniem domów i mieszkań)
  • Zaprojektuj logo swojej firmy – może masz w głowie jak powinno wyglądać logo Twojej firmy? To pomoże Ci również wybrać odpowiednią nazwę.

Powyższe punkty nie wyczerpują tematu. Są tylko drogowskazami, którymi możesz kierować się podczas wyboru swojej nazwy. Ja jestem zwolennikiem angażowania wielu umysłów do poszczególnych procesów. Wrzuć ankietę na serwisy społecznościowe. Zaangażuj swoich znajomych i przyjaciół w cały proces. Wyślij masowe zapytania do stron z informacjami o nazwach, a uzyskasz mnóstwo nowych inspiracji i pomysłów. Zorganizuj spotkanie ze znajomymi w pubie. Powiedz im o swoim problemie i tego co mają Ci do powiedzenia.

Po tym jak już wybierzesz swoją nazwę. Bardzo ważne jest by sprawdzić czy jest ona jeszcze dostępna i czy dostępne są konta na serwisach społecznościowych. Dzisiaj mnóstwo transakcji jest realizowana za pośrednictwem internetu. Osobiście uważam, że konto na Facebooku i Twitterze to niezbędna podstawa. Do tego dodaj prywatną domenę i konto na YouTube. Dzięki temu będziesz mieć podstawowe narzędzia marketingowe, by rozreklamować swoją działalność. Ze swojej strony polecam Ci serwis https://namechk.com/, gdzie bezpłatnie możesz sprawdzić czy istnieją już zarejestrowane konta na popularnych serwisach społecznościowych.

Podsumowanie

Ciężko Ci będzie pozycjonować się odpowiednio w internecie bez oryginalnej nazwy. Największe sukcesy odnoszą osoby, które nie płyną z prądem. Poświęć trochę czasu na odnalezienie odpowiedniej nazwy dla swojego biznesu. Łatwiej Ci będzie prowadzić działania marketingowe i budować swoją markę na rynku nieruchomości. Zadbaj o to by Twoja nazwa wyrażała Twoim klientom dokładnie to co chcesz im przekazać. Powodzenia!

Udostępnij to:

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy.

Spodobał Ci się wpis? Napisz co o tym sądzisz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *